fbpx
גיל זה רק מספר!

תוכן עניינים


ככל שאנחנו מתבגרות הנפש נהיית צעירה יותר, אך לצערנו העור שלנו לא. חשיפה לא מבוקרת אל אור השמש, הריונות ושינויים טבעיים שקורים לעור עם הגיל גורמים לגוון העור להראות לא אחיד ולחשיפת כתמים כהים – כתמי פיגמנטציה. הכתמים יופיעו לרוב בסביבות גיל 35. הם נוצרים בעקבות חשיפה לקרינת השמש, מתחים, שינויי אקלים קיצוניים או זיהומים סביבתיים.

צבע העור שלנו נקבע בעיקר ע”י הפיגמנט מלנין, שנמצא בשכבת העור החיצונית – האפידרמיס. תפקידו של המלנין להגן על העור מפני קרינת השמש. הוא סופג, ולאחר מכן מחזיר (רפלקציה) את קרני השמש החודרות לעור, ובכך מונע נזק לתאים. בכל פעם שהעור נחשף לשמש, נוצר מלנין, במטרה להגן על העור.

איך ניתן לטפל?

כיום, ישנם טיפולים מתקדמים לטיפול בפיגמנטציה. ניתן להשתמש בקרמים מבהירים, ומומלץ להתחיל עוד עכשיו לפני שקרני השמש של הקיץ חוזרת אלינו. המשחות להבהרת כתמים פיגמנטריים מבוססים ורקוחים מתרכובת, כאשר החומר הדומיננטי והעיקרי בתרכובת הנו הידרוקינון. זהו חומר שחודר לתאי המלנין ובתוך כך הורס אותם. כמו כן משחות המכילות גם חומצה רטונאית. מרכז היופי הפרא רפואי “טיפול אחר” השיק את קרם ההבהרה החדש מסדרת Talia Active Cosmetics, שנרקח במיוחד כדי להקל על הכתמים הכהים שמפריעים לנו כל כך.

יש לבצע מעקב מסודר מול הקוסמטיקאית כדי לראות את מגמת השיפור בפנים המתחילה שבועיים לאחר השימוש בתכשיר. תוך שלושה חודשים נוכל לראות את מקסימום הבהירות אליה יוכל העור להגיע.

 

כמו כן, ניתן לשלב בין טיפולים נוספים כדי למקסם את התוצאה:

✓ פילינג להבהרת העור והעלמת פיגמנטציה – במקרים של כתמים גדולים יותר ומתקדמים בצבעם הפיגמנטרי טיפולי הפילינג השונים והמתקדמים עליהם תוכלו לקרוא בעמוד טיפולי פילינג של טיפול אחר.

✓ טיפול באמצעות לייזר הרמוני – טיפול באמצעות טכנולוגיה המפרקת את הפיגמנט מבפנים. בין 3 ל-6 טיפולים עד העלמת הכתם.

✓ טיפול בחנקן נוזלי – באמצעות החנקן הנוזלי יש הרס של שכבת האפידרמיס העליונה וכתוצאה מכך יופיע גלד לאחר מספר ימים שיתקלף בתהליך טבעי של העור ובתוך כך מוסרים הכתמים ונוצר עור חדש ובהיר. טיפול באמצעות חנקן נוזלי מתאים לכתמי שמש.

✓ טיפול באמצעות מכשיר פיקסל RF – מכשיר חדש אשר מספק מענה ממשי לחידוש העור, הושק לאחרונה ונמצא במרכז האסתטי והקוסמטי ” טיפול אחר”. המכשיר פותר בעיות עור ובניהם גם טיפול בכתמי פיגמנטציה. מכשיר שמביא בשורות טובות ובדיוק מרבי להצערת העור, קמטים, צלקות אקנה, סימני מתיחה והן קילוף וחידוש העור ולמעשה בשורת ושיטת פילינג חדשנית ופורצת כול כתם ובעיות עור.

קבעי עוד היום פגישת ייעוץ ללא עלות כדי להתאים את הטיפול המתאים ביותר בשבילך לטיפול בכתמים!שתפו את המאמר