קליר ליפט | Clear lift

איך זה עובד?

טכנולוגיית הקליר ליפט נחשבת לפורצת דרך בתחומה, בעיקר מכיוון שהטיפול המהפכני מאפשר אלטרנטיבה מצויינת לניתוחים פלסטיים או הליכים פולשניים.

הטיפול מתבצע באמצעות ידית לייזר, כאשר היתרון הבולט בעובדה זו הוא עצם השימוש בלייזר המאפשר חדירה לשכבות העמוקות יותר של העור באופן מתוחכם, סלקטיבי וממוקד.
הגירוי של הלייזר בשכבות אלו תורם משמעותית למיצוק העור, חידושו, טיפול בצמצום צלקות, עידון קמטים ובנייה של קולגן חדש צעיר ואיכותי המשפר את התשתית העמוקה של העור.

ניתן אף לשלב מספר טכנולוגיות בו זמנית במהלך הטיפול וכך למקסם את התוצאות ולאפשר חידוש ומיצוק של העור באופן המספק ביותר.
כמו כן, הטכנולוגיה מאפשרת לנו לטפל בכל האזורים שעד כה לא ניתן היה לטפל בהם, כמו אזור העיניים, העפעפיים וכמובן אף באזור הצוואר, המחשוף והידיים.
מדובר בטיפול קצר שאינו דורש זמן החלמה בעקבות הדיוק שמאפשרת ידית הלייזר וההתמקדות בשכבות העמוקות יותר של העור- מבלי להשאיר סימנים שטחיים, בלי קילוף ובלי אדמומיות.

למי מתאים הטיפול?

נשים וגברים עם מודעות אסתטית המעוניינים לשפר את תשתית העור ולתרום למיצוק העור וחיוניותו. למעשה- כל אחד יכול לקבל טיפול באמצעות טכנולוגיה זו, המתאימה לכל סוגי העור והצבע.

1314
1516

באילו איזורים ניתן לטפל באמצעות הקליר ליפט?

אחד מהיתרונות הגדולים של הקליר ליפט טמון בעובדה שבאמצעות הטכנולוגיה הזו ניתן גם להגיע לאזורים שלא היה אפשר בעבר. לכן הטיפול מתאים לא רק לאיזור הלחיים, הצוואר והמחשוף, אלא אף לאזור העיניים, העפעפיים והידיים!

אז….. למה דווקא קליר ליפט?

🌸 טיפול “הפסקת צהריים” קצרצר של כ-30 דקות

🌸 ללא כאבים

🌸 ללא זמן החלמה

🌸 ללא תופעות לוואי כמו אדמומיות או התקלפות של העור

🌸 מטפל גם באזורי העור העדינים שהיו עד היום ללא מענה

🌸 מתאים לכל צבעי העור

🌸 שומר על עור פנים צעיר ורענן

חשוב לזכור כי לטכנולוגיית הקליר ליפט מספר פונקציות, כך שסדרת טיפולים יכולה לטפל לא רק בקמטים, אלא גם במראה עור עייף ונפול, כתמים (בעור הפנים, המחשוף, הידיים וכו’), פיגמנטציה וצלקות.